Zobrazit minimální záznam

Design and implementation of a prototype of an educational game Web of Lies



dc.contributor.advisorKlíma Martin
dc.contributor.authorVeronika Mayrichová
dc.date.accessioned2024-06-18T14:31:37Z
dc.date.available2024-06-18T14:31:37Z
dc.date.issued2024-06-12
dc.identifierKOS-1240524452605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115485
dc.description.abstractTato práce analyzuje proces tvorby hry, jejích klíčových prvků a návrhu postav. Na základě této analýzy byla vytvořena 2D vzdělávací hra pro jednoho hráče. Kapitola o návrhu zahrnuje popis hry, herních příběhů a postav, včetně vytvořených ilustrací. Prototyp hry Web of Lies byl implementován v herním enginu Godot, který je stručně analyzován a popsán, a následně kvalitativně testován skupinou hráčů.cze
dc.description.abstractThis thesis analyzes the game development process, its key elements and character design. A 2D educational single-player game was created based on this analysis. The game design chapter includes a description of the game, its stories and characters, including the created illustrations. The prototype of the Web of Lies game was implemented using the Godot game engine and underwent qualitative testing by a group of players.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subject2D vzdělávací hracze
dc.subjectGodot enginecze
dc.subjectdigitální ilustracecze
dc.subjectherní designcze
dc.subjectanimované videocze
dc.subject2D educational gameeng
dc.subjectGodot engineeng
dc.subjectdigital illustrationeng
dc.subjectgame designeng
dc.subjectanimated trailereng
dc.titleNávrh a implementace prototypu vzdělávací hry Web of Liescze
dc.titleDesign and implementation of a prototype of an educational game Web of Lieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKubík Aleš
theses.degree.disciplineTechnologie pro multimédia a virtuální realitucze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam