Zobrazit minimální záznam

Design and implementation of a collaborative painting application – game



dc.contributor.advisorSerédi Ladislav
dc.contributor.authorIryna Netreba
dc.date.accessioned2024-06-18T14:31:05Z
dc.date.available2024-06-18T14:31:05Z
dc.date.issued2024-06-11
dc.identifierKOS-1243590798405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115462
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací multiplatformní kolaborativní kreslící aplikace, která umožňuje uživatelům překreslovat obrázky podle šablon. Uživatelé mohou najít vlastní účel použití aplikace: zábava, sdílení kreslících schopností a vlastní tvorby, interaktivní kreslící cvičení, výzva osobní přesnosti překreslování. Práce obsahuje porovnání existujících řešení, analýzu použitých technologií, definované požadavky, uživatelské scénáře, a návrh aplikace. Praktická část práce obsahuje implementaci, kde jsou popsány stěžejné funkce a struktura aplikace. Dále následuje popis provedeného nasazení aplikace a uživatelské testování.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis, design, and implementation of a multi-platform collaborative drawing application that allows users to redraw images according to templates. Users can find their own purpose for using the application: entertainment, sharing drawing skills and creations, interactive drawing exercises, personal challenge of redrawing accuracy. The thesis includes a comparison of existing solutions, an analysis of the technologies used, defined requirements, user scenarios, and application design. The practical part of the thesis includes implementation, describing characteristic features and application structure. It is followed by a description of the application deployment and user testing.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectFluttercze
dc.subjectKreslenícze
dc.subjectŠablonacze
dc.subjectMultiplatformní aplikacecze
dc.subjectSpring Bootcze
dc.subjectFluttereng
dc.subjectDrawingeng
dc.subjectTemplateeng
dc.subjectMultiplatform applicationeng
dc.subjectSpring Booteng
dc.titleNávrh a implementace kolaborativní kreslící aplikace - hrycze
dc.titleDesign and implementation of a collaborative painting application – gameeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMacík Miroslav
theses.degree.disciplinebez oborůcze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeSoftwarové inženýrství a technologiecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam