Návrh a implementace kolaborativní kreslící aplikace - hry
Design and implementation of a collaborative painting application – game
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Iryna Netreba
Vedoucí práce
Serédi Ladislav
Oponent práce
Macík Miroslav
Studijní obor
bez oborůStudijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací multiplatformní kolaborativní kreslící aplikace, která umožňuje uživatelům překreslovat obrázky podle šablon. Uživatelé mohou najít vlastní účel použití aplikace: zábava, sdílení kreslících schopností a vlastní tvorby, interaktivní kreslící cvičení, výzva osobní přesnosti překreslování. Práce obsahuje porovnání existujících řešení, analýzu použitých technologií, definované požadavky, uživatelské scénáře, a návrh aplikace. Praktická část práce obsahuje implementaci, kde jsou popsány stěžejné funkce a struktura aplikace. Dále následuje popis provedeného nasazení aplikace a uživatelské testování. This bachelor thesis deals with the analysis, design, and implementation of a multi-platform collaborative drawing application that allows users to redraw images according to templates. Users can find their own purpose for using the application: entertainment, sharing drawing skills and creations, interactive drawing exercises, personal challenge of redrawing accuracy. The thesis includes a comparison of existing solutions, an analysis of the technologies used, defined requirements, user scenarios, and application design. The practical part of the thesis includes implementation, describing characteristic features and application structure. It is followed by a description of the application deployment and user testing.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1123]