Show simple item record

E-customer Behavior in the Context of the Covid-19 Pandemic and the Inflation Crisis



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorEliška Filáková
dc.date.accessioned2024-06-18T14:24:45Z
dc.date.available2024-06-18T14:24:45Z
dc.date.issued2024-06-07
dc.identifierKOS-1241038859605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115309
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat vliv pandemie Covid-19 a inflační krize na nákupní chování zákazníků. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývá generačními kohortami, nákupním chováním, faktory ovlivňujícími nákupní chování, nákupním chováním na internetu a vývojem e-commerce v České republice a ve světě. V praktické části jsou analyzována data z jednotlivých krizových období s rozdělením do generačních kohort. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Přínosem práce bude analýza vývoje nákupního chování z pohledu jednotlivých generačních kohort.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis aims to analyse the impact of the Covid-19 pandemic and the inflation crisis on customers' purchasing behavior. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with generational cohorts, customer behavior, factors influencing customer behavior, e-customer behavior and the evolution of e-commerce worldwide and in the Czech Republic. In the practical part, data from individual crisis periods are analysed with a breakdown into generational cohorts. Primary data was obtained using a questionnaire survey. The contribution of the thesis will be the analysis of the development of purchasing behavior from the perspective of generation cohorts.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCovid-19cze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectgenerační kohortycze
dc.subjectinflační krizecze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectE-commerceeng
dc.subjectCovid-19eng
dc.subjectCustomer Behavioreng
dc.subjectGenerational Cohortseng
dc.subjectInflation Crisiseng
dc.titleChování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krizecze
dc.titleE-customer Behavior in the Context of the Covid-19 Pandemic and the Inflation Crisiseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record