Chování zákazníků na internetu v kontextu Covid-19 pandemie a inflační krize
E-customer Behavior in the Context of the Covid-19 Pandemic and the Inflation Crisis
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Eliška Filáková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je analyzovat vliv pandemie Covid-19 a inflační krize na nákupní chování zákazníků. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. V teoretické části se zabývá generačními kohortami, nákupním chováním, faktory ovlivňujícími nákupní chování, nákupním chováním na internetu a vývojem e-commerce v České republice a ve světě. V praktické části jsou analyzována data z jednotlivých krizových období s rozdělením do generačních kohort. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Přínosem práce bude analýza vývoje nákupního chování z pohledu jednotlivých generačních kohort. The diploma thesis aims to analyse the impact of the Covid-19 pandemic and the inflation crisis on customers' purchasing behavior. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with generational cohorts, customer behavior, factors influencing customer behavior, e-customer behavior and the evolution of e-commerce worldwide and in the Czech Republic. In the practical part, data from individual crisis periods are analysed with a breakdown into generational cohorts. Primary data was obtained using a questionnaire survey. The contribution of the thesis will be the analysis of the development of purchasing behavior from the perspective of generation cohorts.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [933]