Zobrazit minimální záznam

Targeted Activation of Pupils through School Evaluation and Teaching Reflection



dc.contributor.advisorTomešková Kateřina
dc.contributor.authorJan Jung
dc.date.accessioned2024-06-18T14:23:44Z
dc.date.available2024-06-18T14:23:44Z
dc.date.issued2024-06-08
dc.identifierKOS-1090064422805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115283
dc.description.abstractTato bakalářská práce řeší, jak využít školní hodnocení pro větší aktivizaci žáků ve prospěch zvý-šení jejich zodpovědnosti za současné ale i budoucí vzdělávání. K řešení je použitá teoretická i empirická metoda. Mezi teoretické metody se řadí analýza informačních zdrojů a mezi empirické metody se řadí hlavně akční výzkum. Provedeným výzkumem byl naplněn cíl, že lze pomocí vhodných změn ve školním hodnocení aktivizovat žáky pro samostatnost v jejich vzdělávání. Hlavním zjištěním je, že pomocí zavedení možných oprav v hodnocení, přidáním slovního hod-nocení a předem zveřejnění probírané látky je možné podpořit samostatnost žáku ve vlastním vzděláváním.cze
dc.description.abstractThis thesis examines the usage of school evaluation techniques for the purpose of raising the student activity, in order to increase the responsibility a student takes for both their current and future education. Both theoretical and empiric methods are employed. The theoretical methods include mainly analysing information sources. As for the empiric meth-ods, we employ primarily action research. Through the research we fulfilled the aim of, with us-age of adequate changes in school evaluation, making the student more active in their inde-pendent approach towards their education. The main finding we reached is that, thanks to in-troducing the possibility of extra attempts, adding verbal evaluation and pre-publishing the top-ics and materials, it is possible to encourage the responsibility students take for their own edu-cation.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvzdělávání a aktivizace žákůcze
dc.subjectškolní hodnocenícze
dc.subjectfunkce hodnocenícze
dc.subjectmetody výukycze
dc.subjectakční výzkumcze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectactivisationeng
dc.subjectschool evaluationeng
dc.subjectevaluation functioneng
dc.subjecteducation methodseng
dc.subjectaction re-searcheng
dc.titleCílená aktivizace žáků prostřednictvím školního hodnocení a reflexe výukycze
dc.titleTargeted Activation of Pupils through School Evaluation and Teaching Reflectioneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSvoboda Petr
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam