ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cílená aktivizace žáků prostřednictvím školního hodnocení a reflexe výuky

Targeted Activation of Pupils through School Evaluation and Teaching Reflection

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Jung
Vedoucí práce
Tomešková Kateřina
Oponent práce
Svoboda Petr
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Studijní program
Specializace v pedagogice
Instituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce řeší, jak využít školní hodnocení pro větší aktivizaci žáků ve prospěch zvý-šení jejich zodpovědnosti za současné ale i budoucí vzdělávání. K řešení je použitá teoretická i empirická metoda. Mezi teoretické metody se řadí analýza informačních zdrojů a mezi empirické metody se řadí hlavně akční výzkum. Provedeným výzkumem byl naplněn cíl, že lze pomocí vhodných změn ve školním hodnocení aktivizovat žáky pro samostatnost v jejich vzdělávání. Hlavním zjištěním je, že pomocí zavedení možných oprav v hodnocení, přidáním slovního hod-nocení a předem zveřejnění probírané látky je možné podpořit samostatnost žáku ve vlastním vzděláváním.
 
This thesis examines the usage of school evaluation techniques for the purpose of raising the student activity, in order to increase the responsibility a student takes for both their current and future education. Both theoretical and empiric methods are employed. The theoretical methods include mainly analysing information sources. As for the empiric meth-ods, we employ primarily action research. Through the research we fulfilled the aim of, with us-age of adequate changes in school evaluation, making the student more active in their inde-pendent approach towards their education. The main finding we reached is that, thanks to in-troducing the possibility of extra attempts, adding verbal evaluation and pre-publishing the top-ics and materials, it is possible to encourage the responsibility students take for their own edu-cation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115283
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.384Mb)
PRILOHA (402.4Kb)
POSUDEK (210.2Kb)
POSUDEK (223.8Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV