Automatické řízení pro RC drag racing: maximální zrychlení a efektivní brzdění
Automatic control for RC drag racing: maximal acceleration and effective braking
dc.contributor.advisor | Hurák Zdeněk | |
dc.contributor.author | David Krňávek | |
dc.date.accessioned | 2024-06-18T14:23:03Z | |
dc.date.available | 2024-06-18T14:23:03Z | |
dc.date.issued | 2024-06-06 | |
dc.identifier | KOS-1176617049405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/115246 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá vývojem platformy a řídicích algoritmů pro RC drag racing. To zahrnuje úpravy existujícího vozidla, vytvoření matematického modelu jeho dynamiky, zpracování dat ze senzorů a nakonec návrh samotného řízení prokluzu. Cílem je platforma použitelná pro případné soutěže v rámci výuky. | cze |
dc.description.abstract | This thesis describes development of platform and controll algorithms for RC drag racing. That consists of alterations of existing vehicle, mathematical description of its dynamics, processing of available signals and finally design of slip controller. The goal is a platform suitable for student competitions. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | RC auto | cze |
dc.subject | poměr prokluzu | cze |
dc.subject | LQR | cze |
dc.subject | odometrie | cze |
dc.subject | dopředná dynamika | cze |
dc.subject | RC car | eng |
dc.subject | slip ratio | eng |
dc.subject | LQR | eng |
dc.subject | odometry | eng |
dc.subject | longitudinal dynamics | eng |
dc.title | Automatické řízení pro RC drag racing: maximální zrychlení a efektivní brzdění | cze |
dc.title | Automatic control for RC drag racing: maximal acceleration and effective braking | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Haniš Tomáš | |
theses.degree.grantor | katedra řídicí techniky | cze |
theses.degree.programme | Kybernetika a robotika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 13135 [476]