Marketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu
Marketing of International Sports Events in the Automotive Industry
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Eduard Pitka
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Bronec Oldřich
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí motorsportu. Práce popisuje specifika marketingového mixu a komunikačního mixu v prostředí Formula One, dopodrobna popisuje jednotlivé součástí každé metody. Zdůrazňuje úlohu sponzoringu a dává důraz na klíčovou roli sponzoringu při financování závodů. Ke konci práce také ukazuje výsledky a z toho plynoucí doporučení provedeného dotazníkového šetření napříč fanoušky závodu Formula One. This bachelor's thesis deals with the marketing of International Sports Events in the Automotive Industry illustrating the pracitcal use of principles in the Formula One races. The aim is to describe how marketing is currently used in the motorsport industry. The thesis describes the specifics of the marketing and communication mix of Formula One and describes in detail each part of these methods. It emphasizes the role of sponsorship within Formula One Marketing and race financing. In conclusion, the results and resulting recommendations of a conducted questionnaire across Formula One fans are shown.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]