Zobrazit minimální záznam

Marketing of International Sports Events in the Automotive Industry



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorEduard Pitka
dc.date.accessioned2024-06-18T14:15:10Z
dc.date.available2024-06-18T14:15:10Z
dc.date.issued2024-06-05
dc.identifierKOS-1240914677105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115070
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingem mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslu s cílením na závody Formula One. Cílem je popsat, jakým způsobem se nyní pracuje s marketingem v prostředí motorsportu. Práce popisuje specifika marketingového mixu a komunikačního mixu v prostředí Formula One, dopodrobna popisuje jednotlivé součástí každé metody. Zdůrazňuje úlohu sponzoringu a dává důraz na klíčovou roli sponzoringu při financování závodů. Ke konci práce také ukazuje výsledky a z toho plynoucí doporučení provedeného dotazníkového šetření napříč fanoušky závodu Formula One.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the marketing of International Sports Events in the Automotive Industry illustrating the pracitcal use of principles in the Formula One races. The aim is to describe how marketing is currently used in the motorsport industry. The thesis describes the specifics of the marketing and communication mix of Formula One and describes in detail each part of these methods. It emphasizes the role of sponsorship within Formula One Marketing and race financing. In conclusion, the results and resulting recommendations of a conducted questionnaire across Formula One fans are shown.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectzávodycze
dc.subjectformulecze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectraceseng
dc.subjectformulaeng
dc.subjectsponsoringeng
dc.subjectquestionaireeng
dc.titleMarketing mezinárodních sportovních akcí v oblasti automobilového průmyslucze
dc.titleMarketing of International Sports Events in the Automotive Industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBronec Oldřich
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam