Zobrazit minimální záznam

The Potential of Škoda Auto a.s. in The Indian Market



dc.contributor.advisorHřebík František
dc.contributor.authorTatiana Polishchuk
dc.date.accessioned2024-06-18T14:14:50Z
dc.date.available2024-06-18T14:14:50Z
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifierKOS-1240771560305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115063
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje potenciál společnosti Škoda Auto a.s. pro rozvoj příležitostí na indickém trhu. Indický automobilový trh je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících trhů na světě, který nabízí automobilovým výrobcům příležitosti, ale i výzvy. Cílem práce je zhodnotit možnosti expanze společnosti Škoda Auto a.s. do Indie a identifikovat klíčové faktory ovlivňující úspěšnost této expanze. Práce je rozdělena do několika částí. Součástí teoretické části je teorie mezinárodního obchodu, která poskytuje obecný přehled o mezinárodním obchodu, formách vstupu firem na zahraniční trhy a marketingové strategii. Také umožňuje se seznámit s obecnou charakteristikou Indie a indickém trhem a se společností Škoda Auto. V praktické části jsou zkoumány příležitosti, která má společnost a možné strategii pro zlepšení pozice na indickém trhu.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis analyses the potential of Škoda Auto a.s. for developing opportunities in the Indian market. The Indian automotive market is one of the most dynamically developing markets in the world, which offers both opportunities and challenges to automotive manufacturers. The objective of work is to evaluate the possibilities of expansion of Škoda Auto a.s. into India and to identify the key factors influencing the success of this expansion. The thesis is divided into several parts. The thesis is divided into several parts. The theoretical part includes the theory of international trade, which provides a general overview of international trade, the forms of entry of firms into foreign markets and marketing strategy. It also provides an introduction to the general characteristics of India and the Indian market and to Skoda Auto. The practical part examines the opportunities that the company has in and possible strategies to improve its position in the Indian market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautomobilový průmyslcze
dc.subjectŠkoda Auto a.s.cze
dc.subjectmezinárodní obchodcze
dc.subjectIndiecze
dc.subjectglobální automobilový průmyslcze
dc.subjectindický automobilový průmyslcze
dc.subjectvstup na nové trhycze
dc.subjectasijské značky automobilůcze
dc.subjectindické zvláštní podmínkycze
dc.subjectnákupní chování indických spotřebitelůcze
dc.subjectautomotive industryeng
dc.subjectŠkoda Auto a.s.eng
dc.subjectinternational tradeeng
dc.subjectIndiaeng
dc.subjectglobal automotive industryeng
dc.subjectIndian automotive industryeng
dc.subjectentering new marketseng
dc.subjectAsian car brandseng
dc.subjectIndian special conditionseng
dc.subjectIndian consumer buying behavioureng
dc.titlePotenciál Škoda Auto a. s. na indickém trhucze
dc.titleThe Potential of Škoda Auto a.s. in The Indian Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-04
dc.contributor.refereeZmatlík Jiří
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam