Potenciál Škoda Auto a. s. na indickém trhu
The Potential of Škoda Auto a.s. in The Indian Market
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tatiana Polishchuk
Vedoucí práce
Hřebík František
Oponent práce
Zmatlík Jiří
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíObhájeno
2024-06-04Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce analyzuje potenciál společnosti Škoda Auto a.s. pro rozvoj příležitostí na indickém trhu. Indický automobilový trh je jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících trhů na světě, který nabízí automobilovým výrobcům příležitosti, ale i výzvy. Cílem práce je zhodnotit možnosti expanze společnosti Škoda Auto a.s. do Indie a identifikovat klíčové faktory ovlivňující úspěšnost této expanze. Práce je rozdělena do několika částí. Součástí teoretické části je teorie mezinárodního obchodu, která poskytuje obecný přehled o mezinárodním obchodu, formách vstupu firem na zahraniční trhy a marketingové strategii. Také umožňuje se seznámit s obecnou charakteristikou Indie a indickém trhem a se společností Škoda Auto. V praktické části jsou zkoumány příležitosti, která má společnost a možné strategii pro zlepšení pozice na indickém trhu. This bachelor thesis analyses the potential of Škoda Auto a.s. for developing opportunities in the Indian market. The Indian automotive market is one of the most dynamically developing markets in the world, which offers both opportunities and challenges to automotive manufacturers. The objective of work is to evaluate the possibilities of expansion of Škoda Auto a.s. into India and to identify the key factors influencing the success of this expansion. The thesis is divided into several parts. The thesis is divided into several parts. The theoretical part includes the theory of international trade, which provides a general overview of international trade, the forms of entry of firms into foreign markets and marketing strategy. It also provides an introduction to the general characteristics of India and the Indian market and to Skoda Auto. The practical part examines the opportunities that the company has in and possible strategies to improve its position in the Indian market.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]