Show simple item record

Marketing Olympics in Social Media: An Influecer As a Business Partner



dc.contributor.advisorKnihová Ladislava
dc.contributor.authorDaniel Štípek
dc.date.accessioned2024-06-18T14:13:52Z
dc.date.available2024-06-18T14:13:52Z
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifierKOS-1240888281305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115044
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským subjektem a dalšími kritérii pro přijetí zakázky na propagaci produktu či značky. Autor tuto problematiku zkoumá jak optikou influencerů samotných, tak i formou analýzy názorů z řad sledujících. Analýza zjištěných dat přináší řadu inherentních zjištění, které slouží jako základ pro vypracování základního návrhu Etického kodexu influencera.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the topic of influencers as business partners of companies or brands. The author deals with the ethical issue related to the transparent indication of the cooperation between the influencer and the business entity and other criteria for accepting a product or brand promotion contract. The author examines this issue through the lenses of the influencers themselves and through the opinions of respondents - fans who follow the influencer. The data analysis brings several significant findings that serve as a basis for developing a primary draft of the Code of Ethics for Influencers.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDigitální marketingcze
dc.subjectetický kodexcze
dc.subjectinfluencer marketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectobchodní partnercze
dc.subjectochrana spotřebitelecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjecttransparentnostcze
dc.subjectDigital marketingeng
dc.subjectcode of ethicseng
dc.subjectinfluencer marketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectbusiness partnereng
dc.subjectconsumer protectioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjecttransparencyeng
dc.titleMarketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partnercze
dc.titleMarketing Olympics in Social Media: An Influecer As a Business Partnereng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-04
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record