Zobrazit minimální záznam

Real Estate Agency Marketing Strategy



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorHelena Valentová
dc.date.accessioned2024-06-18T14:13:50Z
dc.date.available2024-06-18T14:13:50Z
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifierKOS-1240914382805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115040
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro realitní kancelář. Cílem je zkoumat současné trendy s nemovitostmi a navrhnout marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti a dosažení dlouhodobého úspěchu. Práce se zabývá důležitými aspekty marketingu, jako je segmentace trhu, komunikace se zákazníky a využití online marketingových nástrojů.cze
dc.description.abstractThis work focuses on the analysis and design of a marketing strategy for real estate agency. The objective is to explore current trends in the real estate market and propose an effective marketing plan to enhance competitiveness and achieve long-term success. The work deals with key aspects of marketing, including market segmentation, customer communication and the use of online marketing tools.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectrealitní kancelářcze
dc.subjecttrh s nemovitostmicze
dc.subjectMarketing strategyeng
dc.subjectreal estate agencyeng
dc.subjectreal estate marketeng
dc.titleMarketingová strategie realitní kancelářecze
dc.titleReal Estate Agency Marketing Strategyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-04
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam