Zobrazit minimální záznam

Simulation Platform for Assessment of the Runway System Throughput at LKPR



dc.contributor.advisorStojić Slobodan
dc.contributor.authorMilan Badal
dc.date.accessioned2024-06-18T10:41:42Z
dc.date.available2024-06-18T10:41:42Z
dc.date.issued2024-06-13
dc.identifierKOS-1241006941305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115014
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit propustnost dráhového systému na Letišti Václava Havla Praha. Pro naplnění tohoto cíle byla provedena analýza současného stavu dráhového systému na tomto letišti v Praze a byly určeny procesy a parametry, které mají dopad na propustnost dráhy. Součástí práce je analýza dat z reálného provozu za účelem správného nastavení simulačního modelu. Výsledný model je nástrojem pro splnění hlavního cíle, a tedy určení dráhové kapacity. Pro provedení simulace bylo vytvořeno potřebné množství provozních scénářů, na kterých byla zároveň se simulací demonstrována i funkčnost modelu. Výsledky simulace byly na konci práce diskutovány.cze
dc.description.abstractThe main aim of this master thesis is to evaluate the runway throughput at Václav Havel Airport Prague. In order to fullfill this main aim, an analysis of the current state of the runway system and infrastructure at this airport in Prague was made, and the processes and parametrs that have an impact on runway throughput were determined. Part of the thesis is the analysis of data from real-time operation in order to correctly set the simulation model. The resulting model is a tool for fullfilling the main aim of this thesis, and thus determining of the runway capacity. To carry out the simulation, the necessary number of operational scenarios were created. Based on these scenarios the functionality of the model was demonstrated at the same time as the simulation. The results of the simulation were discussed on the last pages of this thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSimulační platformacze
dc.subjectdráhová kapacitacze
dc.subjectpropustnost dráhového systémucze
dc.subjectletištěcze
dc.subjectSimulation platformeng
dc.subjectRunway capacityeng
dc.subjectRunway system throughputeng
dc.subjectAirporteng
dc.titleSimulační platforma pro hodnocení propustnosti dráhového systému na LKPRcze
dc.titleSimulation Platform for Assessment of the Runway System Throughput at LKPReng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeŠpák Miroslav
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorkatedra letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam