ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Diplomové práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Simulační platforma pro hodnocení propustnosti dráhového systému na LKPR

Simulation Platform for Assessment of the Runway System Throughput at LKPR

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Milan Badal
Vedoucí práce
Stojić Slobodan
Oponent práce
Špák Miroslav
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravy
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
katedra letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit propustnost dráhového systému na Letišti Václava Havla Praha. Pro naplnění tohoto cíle byla provedena analýza současného stavu dráhového systému na tomto letišti v Praze a byly určeny procesy a parametry, které mají dopad na propustnost dráhy. Součástí práce je analýza dat z reálného provozu za účelem správného nastavení simulačního modelu. Výsledný model je nástrojem pro splnění hlavního cíle, a tedy určení dráhové kapacity. Pro provedení simulace bylo vytvořeno potřebné množství provozních scénářů, na kterých byla zároveň se simulací demonstrována i funkčnost modelu. Výsledky simulace byly na konci práce diskutovány.
 
The main aim of this master thesis is to evaluate the runway throughput at Václav Havel Airport Prague. In order to fullfill this main aim, an analysis of the current state of the runway system and infrastructure at this airport in Prague was made, and the processes and parametrs that have an impact on runway throughput were determined. Part of the thesis is the analysis of data from real-time operation in order to correctly set the simulation model. The resulting model is a tool for fullfilling the main aim of this thesis, and thus determining of the runway capacity. To carry out the simulation, the necessary number of operational scenarios were created. Based on these scenarios the functionality of the model was demonstrated at the same time as the simulation. The results of the simulation were discussed on the last pages of this thesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115014
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.374Mb)
POSUDEK (2.253Mb)
POSUDEK (2.350Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16121 [579]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV