Simulace vodopádů
Waterfall simulation
dc.contributor.advisor | Sloup Jaroslav | |
dc.contributor.author | Zdeněk Kolář | |
dc.date.accessioned | 2024-06-18T10:35:44Z | |
dc.date.available | 2024-06-18T10:35:44Z | |
dc.date.issued | 2024-06-12 | |
dc.identifier | KOS-1240946690005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/114859 | |
dc.description.abstract | Tématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod Smoothed Particle Hydrodynamics(SPH) pro simulaci dynamiky vodní masy a eulerovské simulace dynamiky tekutin Stable Fluids pro simulování mlhy, a otestovat možnosti tohoto modelu na třech scénách. Model je implementován v herním enginu Unity s využitím masivně paralelního výpočetního modelu grafických procesorů (GPU). | cze |
dc.description.abstract | The topic of this thesis is the simulation of large waterfalls. These waterfalls are characterized by a high flow and the formation of a mist at their base. The primary goal is to design a simulation model of such waterfalls that uses Smoothed Particle Hydrodynamics (SPH) and Eulerian fluid dynamics simulation Stable Fluids to simulate water mass and mist respectively, and to test the capabilities of this model on three scenes. The model is implemented in the Unity game engine utilizing the massively parallel computing model of graphics processors (GPUs). | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | vodopád | cze |
dc.subject | simulace | cze |
dc.subject | dynamika tekutin | cze |
dc.subject | GPU | cze |
dc.subject | výkon | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | waterfall | eng |
dc.subject | simulation | eng |
dc.subject | fluid dynamics | eng |
dc.subject | GPU | eng |
dc.subject | performance | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.title | Simulace vodopádů | cze |
dc.title | Waterfall simulation | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Bittner Jiří | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačové grafiky a interakce | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13139 [413]