Zobrazit minimální záznam

Waterfall simulation



dc.contributor.advisorSloup Jaroslav
dc.contributor.authorZdeněk Kolář
dc.date.accessioned2024-06-18T10:35:44Z
dc.date.available2024-06-18T10:35:44Z
dc.date.issued2024-06-12
dc.identifierKOS-1240946690005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114859
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je simulace velkých vodopádů. Pro tyto vodopády je specifický vysoký průtok a tvorba mlhy v jejich bázi. Primárním cílem je navrhnout model simulace takových vodopádů, který využívá metod Smoothed Particle Hydrodynamics(SPH) pro simulaci dynamiky vodní masy a eulerovské simulace dynamiky tekutin Stable Fluids pro simulování mlhy, a otestovat možnosti tohoto modelu na třech scénách. Model je implementován v herním enginu Unity s využitím masivně paralelního výpočetního modelu grafických procesorů (GPU).cze
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the simulation of large waterfalls. These waterfalls are characterized by a high flow and the formation of a mist at their base. The primary goal is to design a simulation model of such waterfalls that uses Smoothed Particle Hydrodynamics (SPH) and Eulerian fluid dynamics simulation Stable Fluids to simulate water mass and mist respectively, and to test the capabilities of this model on three scenes. The model is implemented in the Unity game engine utilizing the massively parallel computing model of graphics processors (GPUs).eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvodopádcze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectdynamika tekutincze
dc.subjectGPUcze
dc.subjectvýkoncze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectwaterfalleng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectfluid dynamicseng
dc.subjectGPUeng
dc.subjectperformanceeng
dc.subjectUnityeng
dc.titleSimulace vodopádůcze
dc.titleWaterfall simulationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam