ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Diplomové práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automatizace online prodejního asistenta produktových služeb

Online sales assistant automation for service-based products

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Benedek Molnár
Vedoucí práce
Hunka Jiří
Oponent práce
Malec Oldřich
Studijní obor
Softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této práce bylo analyzovat a zhodnotit proces prodeje a v současnosti dostupné nástroje pro jeho podporu. Cílem bylo najít možné řešení, navrhnout a vyvinout nástroj pro automatizaci počátečního kontaktu s potenciálními klienty, aby se snížila opakovaná manuální práce a zvýšila se přesnost a efektivita komunikace. Na základě studia současných možností a trendů na trhu jsem navrhl aplikaci pro vytváření virtuálních agentů s využitím jazykových modelů GPT společnosti OpenAI. Tito agenti jsou snadno integrovatelní a člověku podobní asistenti, kteří jsou schopni pomáhat firmám libovolné velikosti hledajícím pomoc s prodejem nebo zákaznickou podporou. Po důkladné analýze a návrhu jsem úspěšně implementoval front-end i back-end aplikace a podrobil ji komplexnímu testování, abych vyhodnotil koncepci a kvalitu aplikace.
 
The goal of this thesis was to analyze and evaluate the sales process and the currently available tools for assisting it. The aim was to find a possible solution and to develop a tool for automating the initial contact with potential clients to reduce repetitive manual labor. By studying the current possibilities and market trends, I designed an application for creating virtual agents using OpenAI's GPT language models. These agents are easily integrable and human-like assistants capable of assisting any size of business seeking help with sales or customer support. After thorough analysis and design, I successfully implemented both the front-end and back-end of the application and subjected it to comprehensive testing to evaluate the concept and the quality of the application.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/114681
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (7.226Mb)
POSUDEK (48.81Kb)
POSUDEK (51.12Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 18102 [1094]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV