ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Information Technology
  • Department of Software Engineering
  • Master Theses - 18102
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Information Technology
  • Department of Software Engineering
  • Master Theses - 18102
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automatizace online prodejního asistenta produktových služeb

Online sales assistant automation for service-based products

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Benedek Molnár
Supervisor
Hunka Jiří
Opponent
Malec Oldřich
Field of study
Softwarové inženýrství
Study program
Informatika
Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrství



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem této práce bylo analyzovat a zhodnotit proces prodeje a v současnosti dostupné nástroje pro jeho podporu. Cílem bylo najít možné řešení, navrhnout a vyvinout nástroj pro automatizaci počátečního kontaktu s potenciálními klienty, aby se snížila opakovaná manuální práce a zvýšila se přesnost a efektivita komunikace. Na základě studia současných možností a trendů na trhu jsem navrhl aplikaci pro vytváření virtuálních agentů s využitím jazykových modelů GPT společnosti OpenAI. Tito agenti jsou snadno integrovatelní a člověku podobní asistenti, kteří jsou schopni pomáhat firmám libovolné velikosti hledajícím pomoc s prodejem nebo zákaznickou podporou. Po důkladné analýze a návrhu jsem úspěšně implementoval front-end i back-end aplikace a podrobil ji komplexnímu testování, abych vyhodnotil koncepci a kvalitu aplikace.
 
The goal of this thesis was to analyze and evaluate the sales process and the currently available tools for assisting it. The aim was to find a possible solution and to develop a tool for automating the initial contact with potential clients to reduce repetitive manual labor. By studying the current possibilities and market trends, I designed an application for creating virtual agents using OpenAI's GPT language models. These agents are easily integrable and human-like assistants capable of assisting any size of business seeking help with sales or customer support. After thorough analysis and design, I successfully implemented both the front-end and back-end of the application and subjected it to comprehensive testing to evaluate the concept and the quality of the application.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/114681
View/Open
PLNY_TEXT (7.226Mb)
POSUDEK (48.81Kb)
POSUDEK (51.12Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 18102 [1094]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV