Zobrazit minimální záznam

Scene optimization for RTX



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorTomáš Bilák
dc.date.accessioned2024-06-18T10:26:11Z
dc.date.available2024-06-18T10:26:11Z
dc.date.issued2024-06-04
dc.identifierKOS-1244048553605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114653
dc.description.abstractRay tracing complex scenes in real-time is possible today and with technological advancement even fairly performant. Hardware ray tracing in consumer graphic cards is one of the newest additions. This thesis researches RTX architecture in particular with aim to optimize scene for OptiX acceleration structure builder. Our method is focusing on reducing overlaps between objects by splitting or merging them based on certain rules and contraints.cze
dc.description.abstractSledovanie lúčov v komplexných scénach v reálnom čase je dnes možné a s technologickým pokrokom dokonca pomerne výkonné. Hardvérové sledovanie lúčov v spotrebiteľských grafických kartách je jedným z najnovších prírastkov. Táto práca sa zaoberá najmä architektúrou RTX s cieľom optimalizovať scénu pre tvorbu akceleračnej štruktúry knižnicou OptiX. Naša metóda sa zameriava na zníženie prekrývania medzi objektmi ich rozdelením alebo zlúčením na základe určitých pravidiel a obmedzení.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectray tracingcze
dc.subjectRTXcze
dc.subjectOptiXcze
dc.subjectscene optimizationcze
dc.subjectinstancingcze
dc.subjectacceleration structurescze
dc.subjectsledovanie lúčoveng
dc.subjectRTXeng
dc.subjectOptiXeng
dc.subjectoptimalizácia scényeng
dc.subjectinštancovanieeng
dc.subjectakceleračné štruktúryeng
dc.titleOptimalizace scény pro RTXcze
dc.titleScene optimization for RTXeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKáčerik Martin
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu












Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam