Optimalizace scény pro RTX
Scene optimization for RTX
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Tomáš Bilák
Supervisor
Bittner Jiří
Opponent
Káčerik Martin
Field of study
Počítačová grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Ray tracing complex scenes in real-time is possible today and with technological advancement even fairly performant. Hardware ray tracing in consumer graphic cards is one of the newest additions. This thesis researches RTX architecture in particular with aim to optimize scene for OptiX acceleration structure builder. Our method is focusing on reducing overlaps between objects by splitting or merging them based on certain rules and contraints. Sledovanie lúčov v komplexných scénach v reálnom čase je dnes možné a s technologickým pokrokom dokonca pomerne výkonné. Hardvérové sledovanie lúčov v spotrebiteľských grafických kartách je jedným z najnovších prírastkov. Táto práca sa zaoberá najmä architektúrou RTX s cieľom optimalizovať scénu pre tvorbu akceleračnej štruktúry knižnicou OptiX. Naša metóda sa zameriava na zníženie prekrývania medzi objektmi ich rozdelením alebo zlúčením na základe určitých pravidiel a obmedzení.
Collections
- Diplomové práce - 13139 [413]