Helpdesk webová aplikace pro Redmine
Redmine Helpdesk Web Application
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jakub Lukačín
Vedoucí práce
Malec Oldřich
Oponent práce
Hunka Jiří
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Táto práca sa zaoberá designom a implementáciou helpdesku. Tento helpdesk má pracovať so systémom Redmine, ktorý sa zameriava na riadenie projektov. Začiatok práce predstavuje software Redmine a termín helpdesk. Táto časť je nasledovaná popisom užívateľských požiadavkov a technológií použitých pri implementácii. Medzi použité technológie patrí Express.JS, PostgreSQL, framework Vue a knižnica komponent Vuetify. Kapitola Design je nasledovaná kapitolou Implementácia, kde je priblížených viacero zaujímavých oblastí implementácie, ako napríklad autentifikácia, práca so súbormi a internacionalizácia aplikácie. Nasadenie prototypu aplikácie je diskutované pri konci práce a využíva technológiu kontajnerizácie. Predposledná kapitola práce približuje prevedené užívateľské testovanie a posledná kapitola je venovaná budúcnosti projektu. This thesis focuses on the design and implementation of a help desk for a project management tool called Redmine. The beginning of the thesis introduces Redmine software and state-of-the-art in the help desk area. Afterward, the user requirements and technological stack of the application are presented. The main technologies are the Vue framework, Vuetify component library, Express.JS, and PostgreSQL. The design chapter is followed by the implementation, where several interesting areas, such as authentication, working with files, and internationalization are discussed. The deployment of the prototype is done with the help of containerization and is talked about near the end of the thesis. The deployment is followed by a chapter on user testing and the last chapter of the thesis talks about the possible future of the project.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1005]