Zobrazit minimální záznam

Redmine Helpdesk Web Application



dc.contributor.advisorMalec Oldřich
dc.contributor.authorJakub Lukačín
dc.date.accessioned2024-06-18T10:25:21Z
dc.date.available2024-06-18T10:25:21Z
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifierKOS-1240814451605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114635
dc.description.abstractTáto práca sa zaoberá designom a implementáciou helpdesku. Tento helpdesk má pracovať so systémom Redmine, ktorý sa zameriava na riadenie projektov. Začiatok práce predstavuje software Redmine a termín helpdesk. Táto časť je nasledovaná popisom užívateľských požiadavkov a technológií použitých pri implementácii. Medzi použité technológie patrí Express.JS, PostgreSQL, framework Vue a knižnica komponent Vuetify. Kapitola Design je nasledovaná kapitolou Implementácia, kde je priblížených viacero zaujímavých oblastí implementácie, ako napríklad autentifikácia, práca so súbormi a internacionalizácia aplikácie. Nasadenie prototypu aplikácie je diskutované pri konci práce a využíva technológiu kontajnerizácie. Predposledná kapitola práce približuje prevedené užívateľské testovanie a posledná kapitola je venovaná budúcnosti projektu.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the design and implementation of a help desk for a project management tool called Redmine. The beginning of the thesis introduces Redmine software and state-of-the-art in the help desk area. Afterward, the user requirements and technological stack of the application are presented. The main technologies are the Vue framework, Vuetify component library, Express.JS, and PostgreSQL. The design chapter is followed by the implementation, where several interesting areas, such as authentication, working with files, and internationalization are discussed. The deployment of the prototype is done with the help of containerization and is talked about near the end of the thesis. The deployment is followed by a chapter on user testing and the last chapter of the thesis talks about the possible future of the project.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRedminecze
dc.subjectsystém pro řízení projektůcze
dc.subjecthelpdeskcze
dc.subjectVuecze
dc.subjectVuetifycze
dc.subjectRedmineeng
dc.subjectproject management tooleng
dc.subjecthelpdeskeng
dc.subjectVueeng
dc.subjectVuetifyeng
dc.titleHelpdesk webová aplikace pro Redminecze
dc.titleRedmine Helpdesk Web Applicationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHunka Jiří
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam