Zobrazit minimální záznam

Application to support the teaching of ATPG algorithms



dc.contributor.advisorDaňhel Martin
dc.contributor.authorMartin Fabík
dc.date.accessioned2024-06-18T10:23:23Z
dc.date.available2024-06-18T10:23:23Z
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifierKOS-1240469448205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114591
dc.description.abstractCílem práce je analýza a vytvoření výukové pomůcky, která studentům i vyučujícím pomůže při vizualizaci a krokování základních algoritmů pro hledání testovacích vektorů pro logické obvody. V~současné chvíli sice existují programy, které pomáhají hledat testovací vektory pro daný obvod, nicméně neexistuje nástroj, který by byl schopen představit práci takových algoritmů po jednotlivých krocích a vizuálně. Autor této práce se v úvodní části zaměřuje na rozbor stávajících možností, které se uplatňují ve výuce i jinde, a dále pak návrhem a realizací nové pomůcky, která studentům lépe přiblíží jednotlivé principy při nalézání testovacích vektorů.cze
dc.description.abstractThe goal of this work is to analyze and create a teaching tool that will help students and teachers in visualizing and stepping basic algorithms for finding test patterns for logical circuits. At~the moment, although there are tools that help to find test vectors for a given circuit, there is no such tool that is able to represent the working of such algorithms step by step and visually. The author of this thesis begins with analysis of existing options that are used in the classroom and even elsewhere, and then goes on to design and implement a new tool that will better expose students to the various principles of finding test patterns.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectATPGcze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectD-algoritmuscze
dc.subjectlogický obvodcze
dc.subjectlogické hradlocze
dc.subjectOpenSwoolecze
dc.subjectATPGeng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectD-algorithmeng
dc.subjectlogical circuiteng
dc.subjectlogical gateeng
dc.subjectOpenSwooleeng
dc.titleAplikace pro podporu výuky ATPG algoritmůcze
dc.titleApplication to support the teaching of ATPG algorithmseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKohlík Martin
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam