Aplikace pro podporu výuky ATPG algoritmů
Application to support the teaching of ATPG algorithms
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Martin Fabík
Supervisor
Daňhel Martin
Opponent
Kohlík Martin
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem práce je analýza a vytvoření výukové pomůcky, která studentům i vyučujícím pomůže při vizualizaci a krokování základních algoritmů pro hledání testovacích vektorů pro logické obvody. V~současné chvíli sice existují programy, které pomáhají hledat testovací vektory pro daný obvod, nicméně neexistuje nástroj, který by byl schopen představit práci takových algoritmů po jednotlivých krocích a vizuálně. Autor této práce se v úvodní části zaměřuje na rozbor stávajících možností, které se uplatňují ve výuce i jinde, a dále pak návrhem a realizací nové pomůcky, která studentům lépe přiblíží jednotlivé principy při nalézání testovacích vektorů. The goal of this work is to analyze and create a teaching tool that will help students and teachers in visualizing and stepping basic algorithms for finding test patterns for logical circuits. At~the moment, although there are tools that help to find test vectors for a given circuit, there is no such tool that is able to represent the working of such algorithms step by step and visually. The author of this thesis begins with analysis of existing options that are used in the classroom and even elsewhere, and then goes on to design and implement a new tool that will better expose students to the various principles of finding test patterns.
Collections
- Diplomové práce - 18102 [1005]