Zobrazit minimální záznam

Import and vizualization of BIM models in Unreal Engine while associating textures



dc.contributor.advisorPauš Petr
dc.contributor.authorTadeáš Bušek
dc.date.accessioned2024-06-18T10:23:16Z
dc.date.available2024-06-18T10:23:16Z
dc.date.issued2024-06-06
dc.identifierKOS-1240469441505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114588
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá implementací a vizualizací Building Information Modeling (BIM) modelů v Unreal Engine 5. Hlavním cílem práce bylo umožnit společnosti T-SOFT a.s. efektivně importovat BIM modely do Unreal Engine, přičemž byl kladen důraz na automatizaci procesů přiřazení kolizí, světel a materiálů. Práce zahrnuje důkladnou analýzu BIM, formátu IFC a možností, které Unreal Engine 5 nabízí. Dále práce obsahuje návrh uživatelského rozhraní společně s návrhem řešení založeného na analýze. Výstupem práce je popis realizace a funkční prototyp pro import a vizualizaci BIM v Unreal Engine 5. Výsledky této práce poskytují společnosti T-SOFT a.s. pevný základ pro využívání Unreal Engine 5 k vizualizaci a dynamickým simulacím za využití dat z BIM.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the implementation and visualization of Building Information Modeling (BIM) models in Unreal Engine 5. The main goal of the thesis was to enable T-SOFT a.s. to efficiently import BIM models into Unreal Engine, emphasizing the automation of processes for assigning collisions, lights, and materials. The work includes a thorough analysis of BIM, the IFC format, and the capabilities that Unreal Engine 5 offers. Furthermore, the thesis contains a design of the user interface along with a solution design based on the analysis. The output of the work is a description of the implementation and a functional prototype for importing and visualizing BIM in Unreal Engine 5. The results of this work provide T-SOFT a.s. with a solid foundation for using Unreal Engine 5 for visualization and dynamic simulations utilizing BIM data.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBIMcze
dc.subjectIFCcze
dc.subjectUnreal Enginecze
dc.subjectImport 3D modelůcze
dc.subjectDatasmithcze
dc.subjectVizualizace 3D modelůcze
dc.subjectPřiřazení materiálůcze
dc.subjectPřiřazení kolizícze
dc.subjectBIMeng
dc.subjectIFCeng
dc.subjectUnreal Engineeng
dc.subjectImport of 3D modelseng
dc.subjectDatasmitheng
dc.subjectVisualization of 3D modelseng
dc.subjectAsigning of materialseng
dc.subjectAssigning of collisionseng
dc.titleImport a vizualizace BIM modelů v Unreal Engine s přiřazením texturcze
dc.titleImport and vizualization of BIM models in Unreal Engine while associating textureseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeChludil Jiří
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam