Zobrazit minimální záznam

Optimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Company



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorKlaudia Olejníková
dc.date.accessioned2024-06-18T10:22:43Z
dc.date.available2024-06-18T10:22:43Z
dc.date.issued2024-05-31
dc.identifierKOS-1243792320505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/114540
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti, konkrétně je práce zaměřena na společnost Heureka Group. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a následně navrhnout účinná řešení, která povedou ke zlepšení výsledků PPC kampaní. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na představení hlavních pojmů a principů spojených s marketingem, komunikačním mixem, online marketingem a PPC reklamou. Praktická část se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků do praxe. Tato část práce zahrnuje důkladnou analýzu výchozího stavu PPC reklam, identifikaci klíčových problémů a následné navržení a implementaci opatření, která vedou k optimalizaci kampaní. Přínosem diplomové práce je zvýšení účinnosti a efektivnosti výkonnostních PPC reklam, která povedou ke zvýšení celkového výkonu.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on optimizing the performance of PPC ads in a selected company, specifically, the work is focused on the Heureka Group company. The main goal of the work is to analyze and subsequently propose effective solutions that will lead to the improvement of the results of PPC campaigns. The theoretical part of the thesis focuses on the presentation of the main concepts and principles associated with marketing, communication mix, online marketing and PPC advertising. The practical part focuses on the application of theoretical knowledge into practice. This part of the work includes a thorough analysis of the initial state of PPC ads, the identification of key problems and the subsequent design and implementation of measures that lead to the optimization of campaigns. The benefit of the thesis is an increase in the effectiveness and efficiency of performance PPC ads, which will lead to an increase in overall performance.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectPPC reklamacze
dc.subjectGoogle Adscze
dc.subjectGoogle Analyticscze
dc.subjectvýkonnostní marketingcze
dc.subjectOnline marketingeng
dc.subjectPPC advertisingeng
dc.subjectGoogle Adseng
dc.subjectGoogle Analyticseng
dc.subjectperformance marketingeng
dc.titleOptimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosticze
dc.titleOptimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2024-06-05
dc.contributor.refereeLöster Tomáš
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam