Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Optimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Klaudia Olejníková
Vedoucí práce
Zmatlík Jiří
Oponent práce
Löster Tomáš
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíObhájeno
2024-06-05Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti, konkrétně je práce zaměřena na společnost Heureka Group. Hlavním cílem práce je zanalyzovat a následně navrhnout účinná řešení, která povedou ke zlepšení výsledků PPC kampaní. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na představení hlavních pojmů a principů spojených s marketingem, komunikačním mixem, online marketingem a PPC reklamou. Praktická část se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků do praxe. Tato část práce zahrnuje důkladnou analýzu výchozího stavu PPC reklam, identifikaci klíčových problémů a následné navržení a implementaci opatření, která vedou k optimalizaci kampaní. Přínosem diplomové práce je zvýšení účinnosti a efektivnosti výkonnostních PPC reklam, která povedou ke zvýšení celkového výkonu. The diploma thesis focuses on optimizing the performance of PPC ads in a selected company, specifically, the work is focused on the Heureka Group company. The main goal of the work is to analyze and subsequently propose effective solutions that will lead to the improvement of the results of PPC campaigns. The theoretical part of the thesis focuses on the presentation of the main concepts and principles associated with marketing, communication mix, online marketing and PPC advertising. The practical part focuses on the application of theoretical knowledge into practice. This part of the work includes a thorough analysis of the initial state of PPC ads, the identification of key problems and the subsequent design and implementation of measures that lead to the optimization of campaigns. The benefit of the thesis is an increase in the effectiveness and efficiency of performance PPC ads, which will lead to an increase in overall performance.
Kolekce
- Diplomové práce - 32163 [298]