Podnikatelský plán na založení firmy v oblasti scavenger hunts
Business Plan to Start a Company Providing Scavenger Hunts
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Ondřej Hadrbolec
Supervisor
Dobrucká Lucia
Opponent
Fanta Petr
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu, na jehož základě se autor rozhodne, zda založí firmu provozující venkovní poznávací hry v Praze. Pomocí rozsáhlé analýzy externího prostředí, která zahrnuje několik dotazníkových šetření, analýzu PEST a analýzu konkurence, byla nastavena strategie proniknutí na trh. Na základě potřeb vybraných cílových skupin byl sestaven podrobný marketingový plán, jehož součástí je i model poptávky. Třetí klíčovou částí práce je finanční plán, ve kterém jsou ověřena všechna rozhodnutí. Výsledkem je ekonomické zhodnocení podnikatelského záměru a identifikace klíčových faktorů úspěchu. Práce potvrzuje potenciál podnikatelského záměru, validuje existenci dostatečně velkého cílového trhu a poskytuje autorovi jasný návod, jaké kroky je potřeba dělat a nedělat, aby měl nápad šanci uspět. Teoretická část se věnuje zásadám podnikatelského plánování a významu jednotlivých kapitol. This thesis deals with the creation of a business plan, which will serve the author to decide whether to start a company providing outdoor scavenger hunts in Prague. Using an extensive external analysis, which includes several questionnaire surveys, a PEST analysis and a competitor analysis, a market penetration strategy was set. Based on the needs of selected target groups, a detailed marketing plan was drawn up. It also includes a demand estimate. The third key part of the thesis is a financial plan, in which all previous decisions are verified. The result is an economic evaluation of the business idea and an identification of key success factors. The results confirm the potential of the business plan, validate the existence of a large enough target market, and provide the author with clear instructions on what steps to take and not to take in order to have a good chance of success. Theoretical part is devoted to the principles of business planning and the meaning of individual chapters.