Zobrazit minimální záznam

Communication of a Selected Company on Social Networks



dc.contributor.advisorSadílek Tomáš
dc.contributor.authorDaniel Kylar
dc.date.accessioned2024-02-01T23:51:53Z
dc.date.available2024-02-01T23:51:53Z
dc.date.issued2024-02-01
dc.identifierKOS-1065781616605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113480
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu současné komunikační strategie a navrhnout návrhy na její zlepšení. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a koncepty související s marketingovou komunikací, komunikačním mixem, online marketingem, sociálními médii a obsahovou strategií. V praktické části je provedena situační analýza zkoumané značky, jejího trhu, konkurence a cílových zákazníků. Na základě této analýzy jsou stanoveny silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby současné komunikační strategie značky. Dále jsou formulovány doporučení a návrhy pro zvýšení účinnosti a atraktivity komunikace značky v online prostředí.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis and optimization of marketing communication of a selected brand in the online environment. The main objective is to identify and understand the needs and preferences of the brand's target group, evaluate the effectiveness of the current communication strategy and propose suggestions for its improvement. The theoretical part de-fines basic terms and concepts related to marketing communication, communication mix, online marketing, social media and content strategy. In the practical part, a situational analysis of the studied brand, its market, competitors and target customers is conducted. Based on this analysis, the strengths, weaknesses, opportunities and threats of the current brand communication strategy are identified. Furthermore, recommendations and suggestions for increasing the effectiveness and attractiveness of the brand communication in the online environment are formulated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectOnline marketingcze
dc.subjectSociální médiacze
dc.subjectObsahová strategiecze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectMarketing Communicationeng
dc.subjectOnline Marketingeng
dc.subjectSocial Mediaeng
dc.subjectContent Strategyeng
dc.subjectSituational Analysiseng
dc.titleKomunikace vybraného podniku na sociálních sítíchcze
dc.titleCommunication of a Selected Company on Social Networkseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam