Vyhodnocení energetické účinnosti vozidel s více stupni volnosti
Over-actuated vehicles energy efficiency evaluation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kateřina Hobzová
Vedoucí práce
Haniš Tomáš
Oponent práce
Boháč Marek
Studijní program
Kybernetika a robotikaInstituce přidělující hodnost
katedra řídicí technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je vyhodnotit energetickou účinnost vozidel s více stupni volnosti se zaměřením na dynamické řízení a algoritmy pro vedení po trati. Pro účely této práce byl navržen model dvoustopý model vozidla s kinematickým referenčním modelem, který začleňuje vysokoúrovňový a nízkoúrovňový řídicí systém. Experimenty zkoumají energetickou účinnost pro různé scénáře s využitím řídicích systémů. Účinnost se pak vyhodnocuje ve srovnání s vozidlem bez jakéhokoli řídicího systému. Zjištění poskytují vhled do optimalizace energetické účinnosti elektrických vozidel. The objective of this thesis is to evaluate energy efficiency in over-actuated vehicles, focusing on dynamic control and high-level path-tracking algorithms. For the purposes of the thesis a twin-track model with a kinematic reference model, integrating high-level and low-level control systems was designed. Experiments examine energy efficiency across various scenarios with usage of control systems. The efficiency then evaluated in comparison to vehicle without any control system. The finding provide insight into optimizing of energy efficiency in electric vehicles.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13135 [456]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
LiFi technology for vehicle to vehicle communication in poor weather conditions
Autor: Nishant Kamble; Vedoucí práce: Husák Miroslav; Oponent práce: Náhlík Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)Vehicle-to-vehicle (V2V) communication using LIFI (Light Fidelity) technology under fog conditions is presented. Fog is known as one of the most detrimental atmospheric conditions that causes outdoor optical wireless ... -
Carry a new vehicle project along all vehicle architecture steps of convergence until the approval of the car manufacturers milestone
Autor: Franqueville Guillaume; Vedoucí práce: MAE supervisor; Oponent práce: MAE opponent
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-09-10)Carry a new vehicle project along all vehicle architecture steps of convergence until the approval of the car manufacturers milestone -
Implementation of electric vehicles as an example of clean mobility in the case of business company
Autor: Rytov Evgeny; Vedoucí práce: Geuss Erik; Oponent práce: Vítek Miroslav
This work describes the possible prospects for the use of cars with electric drive from an economic point of view at the moment. The aim of the work is to determine the method and calculation of economic efficiency purchase ...