Kolaborativní vykreslování pro pomalá GPU v mobilních zařízeních
Collaborative GPU rendering for lower-class mobile devices
dc.contributor.advisor | Sojka Michal | |
dc.contributor.author | Max Hollmann | |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T23:52:12Z | |
dc.date.available | 2024-01-30T23:52:12Z | |
dc.date.issued | 2024-01-30 | |
dc.identifier | KOS-1240946723305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/113401 | |
dc.description.abstract | Mobilní telefony se v posledních letech staly velmi populární platformou pro hraní her a jsou největším trhem pro počítačové hry. Jejich hlavní výhody, malé rozměry a provoz na baterii, jsou zároveň jejich největší slabinou. Mobilní hry jsou omezeny v grafické věrnosti nižší výkonností mobilních čipsetů a výrazně zkracují výdrž na baterii. Tato diplomová práce představuje řešení pro kolaborativní vykreslování úpravou vykreslovacího stacku OpenGL ES. | cze |
dc.description.abstract | Mobile phones have become a very popular platform for gaming in recent years and are the largest market for games. Their main advantages, their small size and battery operation, are also their greatest weakness. Mobile games are limited in graphic fidelity by the lower performance characteristics of mobile chipsets and significantly reduce battery life of the handsets. This thesis introduces a solution for collaboratively offloading rendering by modifying the OpenGL ES rendering stack. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | OpenGL | cze |
dc.subject | vzdálené vyhodnocování kódu | cze |
dc.subject | Android | cze |
dc.subject | počítačové hry | cze |
dc.subject | Linux | cze |
dc.subject | mobilní zařízení | cze |
dc.subject | počítačová grafika | cze |
dc.subject | OpenGL | eng |
dc.subject | code offload | eng |
dc.subject | Android | eng |
dc.subject | computer games | eng |
dc.subject | Linux | eng |
dc.subject | mobile devices | eng |
dc.subject | computer graphics | eng |
dc.title | Kolaborativní vykreslování pro pomalá GPU v mobilních zařízeních | cze |
dc.title | Collaborative GPU rendering for lower-class mobile devices | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Ambrož David | |
theses.degree.discipline | Počítačové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra měření | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13138 [374]