Zobrazit minimální záznam

Collaborative GPU rendering for lower-class mobile devices



dc.contributor.advisorSojka Michal
dc.contributor.authorMax Hollmann
dc.date.accessioned2024-01-30T23:52:12Z
dc.date.available2024-01-30T23:52:12Z
dc.date.issued2024-01-30
dc.identifierKOS-1240946723305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113401
dc.description.abstractMobilní telefony se v posledních letech staly velmi populární platformou pro hraní her a jsou největším trhem pro počítačové hry. Jejich hlavní výhody, malé rozměry a provoz na baterii, jsou zároveň jejich největší slabinou. Mobilní hry jsou omezeny v grafické věrnosti nižší výkonností mobilních čipsetů a výrazně zkracují výdrž na baterii. Tato diplomová práce představuje řešení pro kolaborativní vykreslování úpravou vykreslovacího stacku OpenGL ES.cze
dc.description.abstractMobile phones have become a very popular platform for gaming in recent years and are the largest market for games. Their main advantages, their small size and battery operation, are also their greatest weakness. Mobile games are limited in graphic fidelity by the lower performance characteristics of mobile chipsets and significantly reduce battery life of the handsets. This thesis introduces a solution for collaboratively offloading rendering by modifying the OpenGL ES rendering stack.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectOpenGLcze
dc.subjectvzdálené vyhodnocování kóducze
dc.subjectAndroidcze
dc.subjectpočítačové hrycze
dc.subjectLinuxcze
dc.subjectmobilní zařízenícze
dc.subjectpočítačová grafikacze
dc.subjectOpenGLeng
dc.subjectcode offloadeng
dc.subjectAndroideng
dc.subjectcomputer gameseng
dc.subjectLinuxeng
dc.subjectmobile deviceseng
dc.subjectcomputer graphicseng
dc.titleKolaborativní vykreslování pro pomalá GPU v mobilních zařízeníchcze
dc.titleCollaborative GPU rendering for lower-class mobile deviceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeAmbrož David
theses.degree.disciplinePočítačové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra měřenícze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam