ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Measurement
  • Master Theses - 13138
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Measurement
  • Master Theses - 13138
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kolaborativní vykreslování pro pomalá GPU v mobilních zařízeních

Collaborative GPU rendering for lower-class mobile devices

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Max Hollmann
Supervisor
Sojka Michal
Opponent
Ambrož David
Field of study
Počítačové inženýrství
Study program
Otevřená informatika
Institutions assigning rank
katedra měření



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Mobilní telefony se v posledních letech staly velmi populární platformou pro hraní her a jsou největším trhem pro počítačové hry. Jejich hlavní výhody, malé rozměry a provoz na baterii, jsou zároveň jejich největší slabinou. Mobilní hry jsou omezeny v grafické věrnosti nižší výkonností mobilních čipsetů a výrazně zkracují výdrž na baterii. Tato diplomová práce představuje řešení pro kolaborativní vykreslování úpravou vykreslovacího stacku OpenGL ES.
 
Mobile phones have become a very popular platform for gaming in recent years and are the largest market for games. Their main advantages, their small size and battery operation, are also their greatest weakness. Mobile games are limited in graphic fidelity by the lower performance characteristics of mobile chipsets and significantly reduce battery life of the handsets. This thesis introduces a solution for collaboratively offloading rendering by modifying the OpenGL ES rendering stack.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113401
View/Open
PLNY_TEXT (2.227Mb)
PRILOHA (123.9Kb)
POSUDEK (665.5Kb)
POSUDEK (99.52Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 13138 [390]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV