Zobrazit minimální záznam

Analys of the Communicative Mix of the Business Hyundai Motor Czech s.r.o.



dc.contributor.advisorCupalová Soňa
dc.contributor.authorLinda Říhová
dc.date.accessioned2023-09-06T22:51:21Z
dc.date.available2023-09-06T22:51:21Z
dc.date.issued2023-09-06
dc.identifierKOS-1178502028405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111610
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a analýzu komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a jejich využití ve společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definování jednotlivých základních nástrojů marketingového a komunikačního mixu. V praktické části této bakalářské práce je představena společnost Hyundai Motor Czech s.r.o. Pro hodnocení efektivnosti komunikačního mixu bylo provedeno kvalitativní šetření formou strukturovaných rozhovorů s marketingovým manažerem a produktovým a marketingovým ředitelem společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. a kvantitativní šetření pomocí dotazníkového šetření. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu navrhnout vhodné druhy komunikace, na které by se společnost Hyundai Motor Czech s.r.o. měla více zaměřit. Tato doporučení mají za cíl zvýšit účinnost a efektivitu komunikačních nástrojů a přispět k posílení značky Hyundai na trhu.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the characterization and analysis of the communication mix of Hyundai Motor Czech s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the individual communication mix tools and their utilization within the company. The theoretical part focuses on defining the fundamental tools of the marketing and communication mix. The practical part of this bachelor's thesis introduces Hyundai Motor Czech s.r.o. For evaluating the effectiveness of the communication mix, qualitative research in the form of structured interviews with the marketing manager and the product and marketing director of Hyundai Motor Czech s.r.o. was conducted, along with quantitative research using a questionnaire survey. Based on the analysis of the data obtained and the results of the survey, to suggest appropriate types of communication to Hyundai Motor Czech s.r.o. should focus more on. These recommendations aim to increase the efficiency and effectiveness of communication tools and contribute to strengthening the Hyundai brand in the market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectKomunikační mixcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectAdvertisingeng
dc.titleAnalýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.cze
dc.titleAnalys of the Communicative Mix of the Business Hyundai Motor Czech s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam