Analýza komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o.
Analys of the Communicative Mix of the Business Hyundai Motor Czech s.r.o.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Linda Říhová
Vedoucí práce
Cupalová Soňa
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku a analýzu komunikačního mixu společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. Cílem práce je poskytnout přehled o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a jejich využití ve společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definování jednotlivých základních nástrojů marketingového a komunikačního mixu. V praktické části této bakalářské práce je představena společnost Hyundai Motor Czech s.r.o. Pro hodnocení efektivnosti komunikačního mixu bylo provedeno kvalitativní šetření formou strukturovaných rozhovorů s marketingovým manažerem a produktovým a marketingovým ředitelem společnosti Hyundai Motor Czech s.r.o. a kvantitativní šetření pomocí dotazníkového šetření. Na základě analýzy získaných dat a výsledků průzkumu navrhnout vhodné druhy komunikace, na které by se společnost Hyundai Motor Czech s.r.o. měla více zaměřit. Tato doporučení mají za cíl zvýšit účinnost a efektivitu komunikačních nástrojů a přispět k posílení značky Hyundai na trhu. This bachelor's thesis focuses on the characterization and analysis of the communication mix of Hyundai Motor Czech s.r.o. The aim of the thesis is to provide an overview of the individual communication mix tools and their utilization within the company. The theoretical part focuses on defining the fundamental tools of the marketing and communication mix. The practical part of this bachelor's thesis introduces Hyundai Motor Czech s.r.o. For evaluating the effectiveness of the communication mix, qualitative research in the form of structured interviews with the marketing manager and the product and marketing director of Hyundai Motor Czech s.r.o. was conducted, along with quantitative research using a questionnaire survey. Based on the analysis of the data obtained and the results of the survey, to suggest appropriate types of communication to Hyundai Motor Czech s.r.o. should focus more on. These recommendations aim to increase the efficiency and effectiveness of communication tools and contribute to strengthening the Hyundai brand in the market.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]