Zobrazit minimální záznam

Assessment of Hazards during and after the Low Operation Regime at the airports



dc.contributor.advisorStojić Slobodan
dc.contributor.authorXinpei Rao
dc.date.accessioned2023-08-30T22:52:31Z
dc.date.available2023-08-30T22:52:31Z
dc.date.issued2023-08-30
dc.identifierKOS-1245333524405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111311
dc.description.abstractVýskyt kovidu-19 v roce 2020 vážně ovlivnil rozvoj leteckého průmyslu, což vedlo k období nízkého provozního režimu letiště. Od roku 2020 všechna letiště přijala řadu nových opatření pro rozvoj a zavedení nového provozu na letištích. Díky novým způsobům, metodám a nápadům, jak se přizpůsobit nízkému provoznímu režimu letiště, který přinesla pandemie, lze účinněji kontrolovat nebezpečí způsobená nízkým provozním režimem letiště. Díky tomu, že je Covid-19 pod kontrolou, se provozní stav letiště postupně stabilizoval a vedení letiště si uvědomili a odhalili nebezpečí, která přináší nízký provozní režim letiště. Tato nebezpečí nejen snižují efektivitu provozu letiště, ale také přímo ovlivňují systém řízení bezpečnosti letiště. Proto je hlavním cílem této práce identifikovat nebezpečí v nízkém provozním režimu letiště, vyhodnotit tato nebezpečí.cze
dc.description.abstractThe covid-19 outbreak in 2020 has severely affected the development of the aviation industry, resulting in a period of low operational regime of the airport. Since 2020, all airports have adopted a series of new policies to develop and implement new airport operations. With new ways, methods and ideas to adapt to the low airport operation mode brought about by the pandemic, the hazards caused by the low airport operation regime can be controlled more effectively. With covid-19 under control, the airport's operating status has gradually stabilized, and airport managers have realized and discovered the hazards brought about by the airport's low operating regime. These hazards not only reduce the efficiency of airport operations, but also directly affect the airport's safety management system. Therefore, the main research purpose of this thesis is to identify the hazards in the low operating regime of the airport and evaluate the hazards.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBezpečnostní rizikacze
dc.subjectrizikacze
dc.subjectprovoz letištěcze
dc.subjectletecká dopravacze
dc.subjectpandemie (COVID-19)cze
dc.subjectSafety hazardeng
dc.subjectRiskeng
dc.subjectAirport operationeng
dc.subjectAir transporteng
dc.subjectPandemic (COVID-19)eng
dc.titleHodnocení nebezpečí během a po režimu sníženého provozu na letištíchcze
dc.titleAssessment of Hazards during and after the Low Operation Regime at the airportseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHavíř Radomír
theses.degree.disciplineProfesionální pilotcze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam