Zobrazit minimální záznam

Braking system of a tank railway wagon



dc.contributor.advisorKolář Josef
dc.contributor.authorJiří Havlík
dc.date.accessioned2023-08-24T22:53:10Z
dc.date.available2023-08-24T22:53:10Z
dc.date.issued2023-08-24
dc.identifierKOS-1082670144905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111143
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem brzdové výstroje moderního cisternového vozu za použití trámcové brzdy, automatického snímače ložení a brzdového kompaktu při provozní rychlosti 100 km/h a nápravovém zatížení 22,5 t/nápravu. V rešeršní části je zpracován přehled dnes používaných systémů pro cisternové vozy, ale i jejich historický vývoj a rozdělení. Dále je rešeršní část zaměřena na popis a dělení brzd nákladních vozů. V praktické části je odvozen postup návrhu jednotlivých brzdových parametrů, které jsou posléze použity ke konkrétním výpočtům.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis focuses on the design of the braking equipment for a modern tank wagon using a truss brake, an automatic load sensor, and a brake rigging at an operating speed of 100 km/h and an axle load of 22.5 t/axle. The literature review section provides an overview of the currently used systems for tank wagons, as well as their historical development and classification. Furthermore, the literature review section describes and categorizes the brakes of freight cars. The practical part presents a derived procedure for designing the individual brake parameters, which are subsequently used for specific calculations.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectželeznicecze
dc.subjectcisternový vůzcze
dc.subjectpneumatická brzdacze
dc.subjectsamočinná brzdacze
dc.subjectšpalíková brzdacze
dc.subjectautomatický snímač loženícze
dc.subjectDAKO ITBLcze
dc.subjectDAKO GPcze
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectrailway wagoneng
dc.subjectpneumatic air brakeeng
dc.subjectself-acting brakeeng
dc.subjectblock brakeeng
dc.subjectautomatic load sensoreng
dc.subjectDAKO ITBLeng
dc.subjectDAKO GPeng
dc.titleBrzdový systém cisternového železničního vozucze
dc.titleBraking system of a tank railway wagoneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePechar Stanislav
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam