Zobrazit minimální záznam

Analysis of anti-collision systems to reduce the accident rate of trams with cars in Prague



dc.contributor.advisorSeidl Jakub
dc.contributor.authorAdam Zajíček
dc.date.accessioned2023-08-24T22:51:36Z
dc.date.available2023-08-24T22:51:36Z
dc.date.issued2023-08-24
dc.identifierKOS-1082670182505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111091
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na analýzu antikolizních systémů a brzdných systémů kolejových vozidel s cílem snížit počet nehod mezi tramvajemi a automobily v Praze. Práce obsahuje rešerši existujících antikolizních systémů a brzdných systémů pro kolejová vozidla. Pro místa častých dopravních nehod v Praze byla provedena měření a výpočty brzdné dráhy. Na základě těchto výsledků byla zhodnocena efektivnost antikolizních systémů pro případné zavedení do tramvají v Praze, které by mohlo vést ke snížení počtu a závažnosti nehod.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the analysis of anti-collision systems and braking systems for rail vehicles with the aim of reducing the number of accidents between trams and cars in Prague. The thesis includes a research of existing anti-collision systems and braking systems for rail vehicles. Measurements and calculations of braking distances were conducted for locations prone to frequent traffic accidents in Prague. Based on these results, the effectiveness of anti-collision systems was evaluated for potencial implementation in trams in Prague, which could lead to a reduction in the number and severity of accidents.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAntikolizní systémcze
dc.subjectbrzdná dráhacze
dc.subjectbrzdná sílacze
dc.subjectadhezní sílacze
dc.subjectkinetická energiecze
dc.subjectredukovaná hmotnostcze
dc.subjectsoučinitel rotačních hmotcze
dc.subjectAnti-collision systémeng
dc.subjectbraking distanceeng
dc.subjectbraking forceeng
dc.subjectadhesion forceeng
dc.subjectkinetic energyeng
dc.subjectreduced masseng
dc.subjectrotating mass coefficienteng
dc.titleAnalýza antikolizních systémů na snížení nehodovosti tramvají s automobily v Prazecze
dc.titleAnalysis of anti-collision systems to reduce the accident rate of trams with cars in Pragueeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVrba Jan
theses.degree.disciplineKonstruování podporované počítačemcze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam