Zobrazit minimální záznam

Vehicle hybrid powertrain design



dc.contributor.advisorHořenín Jindřich
dc.contributor.authorJaroslav Vítek
dc.date.accessioned2023-08-23T22:51:41Z
dc.date.available2023-08-23T22:51:41Z
dc.date.issued2023-08-23
dc.identifierKOS-1193905905605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111084
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou hybridních pohonů používaných v osobních automobilech. Práce popisuje historický vývoj hybridních pohonů vozidel a používané typy elektromotorů. Součástí práce je také rešerše věnující se rozdělení hybridních vozidel podle konstrukce, hybridizace a umístění elektromotoru. Dále se tato práce zabývá konstrukčním návrhem hybridního agregátu pro vybraný typ hybridu. Jsou zde popsána technická řešení propojení strojních součástí. V praktické části je popsán způsob návrhu a řešení konstrukce mechanismu pro zvolený typ hybridu. Na závěr práce je připojen 3D model mechanismu a výkresová dokumentace.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis is focused on the issue of hybrid drives used in car industry. The thesis describes the historical development of hybrid vehicle drives and the used types of electric motors. It also includes research on the division of hybrid vehicles according to construction, hybridization and electric motor location. Furthermore, this work deals with the structural design of the hybrid aggregate for the selected type of hybrid. There are described technical solutions for connecting machine components. The practical part describes the method of designing and solving the construction of the mechanism for the chosen type of hybrid. There are 3D model of the mechanism and drawing documentation attached at the end of the thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSpalovací motorcze
dc.subjectelektromotorcze
dc.subjectPMSMcze
dc.subjectPřevodový poměrcze
dc.subjectInternal combustion engineeng
dc.subjectelectric motoreng
dc.subjectPMSMeng
dc.subjectGear ratioeng
dc.titleNávrh hybridního agregátu vozidlacze
dc.titleVehicle hybrid powertrain designeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMorkus Josef
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam