Návrh hybridního agregátu vozidla
Vehicle hybrid powertrain design
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jaroslav Vítek
Vedoucí práce
Hořenín Jindřich
Oponent práce
Morkus Josef
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou hybridních pohonů používaných v osobních automobilech. Práce popisuje historický vývoj hybridních pohonů vozidel a používané typy elektromotorů. Součástí práce je také rešerše věnující se rozdělení hybridních vozidel podle konstrukce, hybridizace a umístění elektromotoru. Dále se tato práce zabývá konstrukčním návrhem hybridního agregátu pro vybraný typ hybridu. Jsou zde popsána technická řešení propojení strojních součástí. V praktické části je popsán způsob návrhu a řešení konstrukce mechanismu pro zvolený typ hybridu. Na závěr práce je připojen 3D model mechanismu a výkresová dokumentace. The bachelor's thesis is focused on the issue of hybrid drives used in car industry. The thesis describes the historical development of hybrid vehicle drives and the used types of electric motors. It also includes research on the division of hybrid vehicles according to construction, hybridization and electric motor location. Furthermore, this work deals with the structural design of the hybrid aggregate for the selected type of hybrid. There are described technical solutions for connecting machine components. The practical part describes the method of designing and solving the construction of the mechanism for the chosen type of hybrid. There are 3D model of the mechanism and drawing documentation attached at the end of the thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [287]