Návrh sacího a výfukového potrubí pro jednoválcový vodíkový motor
Intake and Exhaust Manifold Design for a Single Cylinder Hydrogen Engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Rožníček
Vedoucí práce
Vávra Jiří
Oponent práce
Takáts Michal
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tématem bakalářské práce je vytvoření konstrukčních návrhů uspořádání sacího a výfukového potrubí pro tři varianty jednoválcového vodíkového motoru. První variantou je atmosféricky plněný motor. Druhou variantou je motor přeplňovaný mechanicky poháněným dmychadlem a třetí variantou je dvoustupňové přeplňování s využitím mechanicky poháněného dmychadla a turbodmychadla. The topic of the bachelor thesis is the development of structural designs of intake and exhaust layout for three variants of a single cylinder hydrogen engine. The first variant is an atmospherically charged engine. The second variant is a supercharged engine using a mechanically driven supercharger, and the third variant is a two stage supercharged engine using a mechanically driven supercharger and a turbocharger.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [287]