Návrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatek
Proposal of a Methodology for Diving Vehicle Intensities into Lanes at Multi-lane Entrances to Turbo Roundabouts
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Filip Tluček
Vedoucí práce
Uhlík Michal
Oponent práce
Martolos Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebObhájeno
2023-06-26Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je návrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatek. V rámci práce bylo provedeno šest dopravních průzkumů turbo okružních křižovatek, které byly následně vyhodnoceny. Z vybraných vjezdů křižovatek byla získána data, která byla využita pro vytvoření metodiky. Navržená metodika byla následně ověřena kapacitním posouzením třech různých vjezdů. The aim of this bachelor thesis is to propose a methodology for the distribution of vehicle lane intensities at multi-lane entrances of turbo roundabouts. As part of the thesis, six traffic surveys of turbo roundabouts were completed and subsequently evaluated. Data was obtained from the selected intersection entrances and used to develop the methodology. The proposed methodology was then validated by capacity evaluation of three different entrances.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11136 [223]