Zobrazit minimální záznam

Proposal of a Methodology for Diving Vehicle Intensities into Lanes at Multi-lane Entrances to Turbo Roundabouts



dc.contributor.advisorUhlík Michal
dc.contributor.authorFilip Tluček
dc.date.accessioned2023-06-26T22:51:45Z
dc.date.available2023-06-26T22:51:45Z
dc.date.issued2023-06-26
dc.identifierKOS-1085425611705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/110191
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je návrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatek. V rámci práce bylo provedeno šest dopravních průzkumů turbo okružních křižovatek, které byly následně vyhodnoceny. Z vybraných vjezdů křižovatek byla získána data, která byla využita pro vytvoření metodiky. Navržená metodika byla následně ověřena kapacitním posouzením třech různých vjezdů.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to propose a methodology for the distribution of vehicle lane intensities at multi-lane entrances of turbo roundabouts. As part of the thesis, six traffic surveys of turbo roundabouts were completed and subsequently evaluated. Data was obtained from the selected intersection entrances and used to develop the methodology. The proposed methodology was then validated by capacity evaluation of three different entrances.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectTurbo okružní křižovatkacze
dc.subjectdopravní průzkumcze
dc.subjectmetodikacze
dc.subjectvjezdcze
dc.subjectintenzitacze
dc.subjectkapacitacze
dc.subjectrozdělení do jízdních pruhůcze
dc.subjectTurbo roundabouteng
dc.subjecttraffic surveyeng
dc.subjectmethodologyeng
dc.subjectentranceeng
dc.subjectintensityeng
dc.subjectcapacityeng
dc.subjectlane distributioneng
dc.titleNávrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatekcze
dc.titleProposal of a Methodology for Diving Vehicle Intensities into Lanes at Multi-lane Entrances to Turbo Roundaboutseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2023-06-26
dc.contributor.refereeMartolos Jan
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra silničních stavebcze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam