Návrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatek
Proposal of a Methodology for Diving Vehicle Intensities into Lanes at Multi-lane Entrances to Turbo Roundabouts
dc.contributor.advisor | Uhlík Michal | |
dc.contributor.author | Filip Tluček | |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T22:51:45Z | |
dc.date.available | 2023-06-26T22:51:45Z | |
dc.date.issued | 2023-06-26 | |
dc.identifier | KOS-1085425611705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/110191 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je návrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatek. V rámci práce bylo provedeno šest dopravních průzkumů turbo okružních křižovatek, které byly následně vyhodnoceny. Z vybraných vjezdů křižovatek byla získána data, která byla využita pro vytvoření metodiky. Navržená metodika byla následně ověřena kapacitním posouzením třech různých vjezdů. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor thesis is to propose a methodology for the distribution of vehicle lane intensities at multi-lane entrances of turbo roundabouts. As part of the thesis, six traffic surveys of turbo roundabouts were completed and subsequently evaluated. Data was obtained from the selected intersection entrances and used to develop the methodology. The proposed methodology was then validated by capacity evaluation of three different entrances. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Turbo okružní křižovatka | cze |
dc.subject | dopravní průzkum | cze |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | vjezd | cze |
dc.subject | intenzita | cze |
dc.subject | kapacita | cze |
dc.subject | rozdělení do jízdních pruhů | cze |
dc.subject | Turbo roundabout | eng |
dc.subject | traffic survey | eng |
dc.subject | methodology | eng |
dc.subject | entrance | eng |
dc.subject | intensity | eng |
dc.subject | capacity | eng |
dc.subject | lane distribution | eng |
dc.title | Návrh metodiky rozdělení intenzit vozidel do jízdních pruhů na vícepruhových vjezdech turbo okružních křižovatek | cze |
dc.title | Proposal of a Methodology for Diving Vehicle Intensities into Lanes at Multi-lane Entrances to Turbo Roundabouts | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2023-06-26 | |
dc.contributor.referee | Martolos Jan | |
theses.degree.discipline | Konstrukce a dopravní stavby | cze |
theses.degree.grantor | katedra silničních staveb | cze |
theses.degree.programme | Stavební inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 11136 [223]