Zobrazit minimální záznam

Online Marketing Strategy Proposal for a Selected Company



dc.contributor.advisorSadílek Tomáš
dc.contributor.authorMilan Vrbík
dc.date.accessioned2023-06-16T22:53:26Z
dc.date.available2023-06-16T22:53:26Z
dc.date.issued2023-06-16
dc.identifierKOS-1240472493405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109617
dc.description.abstractCílem diplomové práce je připravit návrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnik za využití současných trendů a agilních metod řízení projektu pro internetový obchod Vingoshop.de. První část práce zahrnuje teoretický úvod k problematice, definici on-line marketingu a jeho nástrojů, jako jsou sociální sítě a jiné reklamní systémy, optimalizace webu pro vyhledávače a úvod do webové analytiky. Druhá část práce se zabývá vstupními analýzami, které pomáhají k vytvoření konkrétních návrhů na zlepšení současného stavu a tvorbě strategií pro různé komunikační kanály, kterým se věnuje poslední část práce.cze
dc.description.abstractThe objective of this master's thesis is to prepare a proposal for an on-line marketing strategy for a selected enterprise, utilizing current trends and agile project management methods for an e-commerce store vingoshop.de. The first part of the thesis includes a theoretical introduction to the subject matter, defining on-line marketing and its tools, such as social networks and other advertising systems, search engine optimization, and an introduction to web analytics. The second part of the thesis deals with input analyses, which aid in the creation of specific proposals to improve the current state and the development of strategies for various communication channels, which is the focus of the final part of the thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAudit webucze
dc.subjectMarketingová strategiecze
dc.subjectOn-line marketingcze
dc.subjectReklamní systémycze
dc.subjectSociální sítěcze
dc.subjectWebsite auditeng
dc.subjectMarketing strategyeng
dc.subjectOn-line marketingeng
dc.subjectAdvertising systemseng
dc.subjectSocial mediaeng
dc.titleNávrh on-line marketingové strategie pro vybraný podnikcze
dc.titleOnline Marketing Strategy Proposal for a Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam