Zobrazit minimální záznam

ETCS - EVC - Braking curves computation module



dc.contributor.advisorMatoušek Jan
dc.contributor.authorJiří Doležal
dc.date.accessioned2023-06-16T22:52:02Z
dc.date.available2023-06-16T22:52:02Z
dc.date.issued2023-06-16
dc.identifierKOS-1180078433605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109561
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá evropským vlakovým zabezpečovačem ETCS, konkrétně trenažerem zmíněného zabezpečovače, který vzniká ve spolupráci Fakulty dopravní a Fakulty informačních technologií ČVUT v Praze. Práce se zaměřuje na výpočet brzdných křivek a s nimi spojených limitů. Vytvořené řešení počítá pro danou rychlost vlaku brzdné vzdálenosti a je tak nedílnou součástí mechanismu, který zabraňuje srážce vlaku s okolím. Přínosem této práce je srozumitelnost a přehlednost kódu brzdných křivek, díky čemuž je modul lehce použitelný i pro ostatní členy projektu. Další výhodou je strukturalizace kódu, která umožňuje kvalitní testování.cze
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the European train security system ETCS, specifically the simulator of the mentioned security system, which is created in cooperation between the Faculty of Transport and the Faculty of Information Technologies of the Czech Technical University in Prague. The thesis focuses on the calculation of braking curves and the limits associated with them. The created solution calculates the train distance for a given speed and is thus an integral part of the mechanism that prevents the train from colliding with its surroundings. The benefit of this work is the comprehensibility and clarity of the braking curve code, which makes the module easy to use for other members of the project. Another advantage is the structuring of the code, which enables quality testing.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEuropean Train Control Systemcze
dc.subjecttrenažér ETCScze
dc.subjectbrzdné křivkycze
dc.subjectEmergency Brake Decelerationcze
dc.subjectService Brake Decelerationcze
dc.subjectGuidance curvescze
dc.subjectEuropean Vital Computercze
dc.subjectgamma vlakcze
dc.subjectlambda vlakcze
dc.subjectC++cze
dc.subjectEuropean Train Control Systemeng
dc.subjectETCS simulatoreng
dc.subjectbraking curveseng
dc.subjectEmergency Brake Decelerationeng
dc.subjectService Brake Decelerationeng
dc.subjectGuidance curveseng
dc.subjectEuropean Vital Computereng
dc.subjectgamma traineng
dc.subjectlambda traineng
dc.subjectC++eng
dc.titleETCS - EVC - Modul pro výpočet brzdných křivekcze
dc.titleETCS - EVC - Braking curves computation moduleeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeLeso Martin
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika 2009cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam