Modelování vybraných částí pohybu autobusů VHD na komunikační síti
Modelling of Segments of Public Transport BUS Operation on Urban Road Network
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tomáš Klinský
Vedoucí práce
Novotný Vojtěch
Oponent práce
Maléř Čeněk
Studijní program
Dopravní systémy a technikaInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je na základě metody dekompozice pohybu vozidla veřejné dopravy vybrané podrobit vybrané situace („manévry“) analýze pomocí mikrosimulace za účelem bližšího pochopení chování účastníků silničního provozu, posouzení zdržení vozidel VHD (případně i ostatních vozidel silniční dopravy) v těchto situacích a určení vhodného dopravně-inženýrského uspořádání komunikace v souvislosti s těmito preferenčními opatřeními. Výsledky a nabyté poznatky mají dopad jak do praxe (optimální dopravně-inženýrské provedení preferenčních opatření), tak do další vědecko-výzkumné činnosti. The aim of this thesis is to use the method of public transport manoeuvre decomposition to analyse selected situations ("manoeuvres") using microsimulation in order to further understand the behaviour of road users, to assess the delays of public transport vehicles (and other road transport vehicles) in these situations and to determine the appropriate traffic engineering layout in relation to these public transport priority measures. The results and findings will be used both in practice (optimal traffic engineering design of public transport priority measures) and for further scientific research.
Kolekce
- Diplomové práce - 16112 [424]