Zobrazit minimální záznam

Modelling of Segments of Public Transport BUS Operation on Urban Road Network



dc.contributor.advisorNovotný Vojtěch
dc.contributor.authorTomáš Klinský
dc.date.accessioned2023-06-15T22:55:00Z
dc.date.available2023-06-15T22:55:00Z
dc.date.issued2023-06-15
dc.identifierKOS-1240454135905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109471
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je na základě metody dekompozice pohybu vozidla veřejné dopravy vybrané podrobit vybrané situace („manévry“) analýze pomocí mikrosimulace za účelem bližšího pochopení chování účastníků silničního provozu, posouzení zdržení vozidel VHD (případně i ostatních vozidel silniční dopravy) v těchto situacích a určení vhodného dopravně-inženýrského uspořádání komunikace v souvislosti s těmito preferenčními opatřeními. Výsledky a nabyté poznatky mají dopad jak do praxe (optimální dopravně-inženýrské provedení preferenčních opatření), tak do další vědecko-výzkumné činnosti.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to use the method of public transport manoeuvre decomposition to analyse selected situations ("manoeuvres") using microsimulation in order to further understand the behaviour of road users, to assess the delays of public transport vehicles (and other road transport vehicles) in these situations and to determine the appropriate traffic engineering layout in relation to these public transport priority measures. The results and findings will be used both in practice (optimal traffic engineering design of public transport priority measures) and for further scientific research.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpreference veřejné dopravycze
dc.subjectměstská hromadná dopravacze
dc.subjectveřejná hromadná dopravacze
dc.subjectudržitelná mobilitacze
dc.subjectpreferenční opatřenícze
dc.subjectmikrosimulacecze
dc.subjectPTV Vissimcze
dc.subjectpublic transport priorityeng
dc.subjectpublic transporteng
dc.subjectsustainable transporteng
dc.subjectmicrosimulationeng
dc.subjectPTV Vissimeng
dc.titleModelování vybraných částí pohybu autobusů VHD na komunikační síticze
dc.titleModelling of Segments of Public Transport BUS Operation on Urban Road Networkeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMaléř Čeněk
theses.degree.grantorústav dopravních systémůcze
theses.degree.programmeDopravní systémy a technikacze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam