Modelování vybraných částí pohybu autobusů VHD na komunikační síti
Modelling of Segments of Public Transport BUS Operation on Urban Road Network
dc.contributor.advisor | Novotný Vojtěch | |
dc.contributor.author | Tomáš Klinský | |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T22:55:00Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T22:55:00Z | |
dc.date.issued | 2023-06-15 | |
dc.identifier | KOS-1240454135905 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/109471 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je na základě metody dekompozice pohybu vozidla veřejné dopravy vybrané podrobit vybrané situace („manévry“) analýze pomocí mikrosimulace za účelem bližšího pochopení chování účastníků silničního provozu, posouzení zdržení vozidel VHD (případně i ostatních vozidel silniční dopravy) v těchto situacích a určení vhodného dopravně-inženýrského uspořádání komunikace v souvislosti s těmito preferenčními opatřeními. Výsledky a nabyté poznatky mají dopad jak do praxe (optimální dopravně-inženýrské provedení preferenčních opatření), tak do další vědecko-výzkumné činnosti. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to use the method of public transport manoeuvre decomposition to analyse selected situations ("manoeuvres") using microsimulation in order to further understand the behaviour of road users, to assess the delays of public transport vehicles (and other road transport vehicles) in these situations and to determine the appropriate traffic engineering layout in relation to these public transport priority measures. The results and findings will be used both in practice (optimal traffic engineering design of public transport priority measures) and for further scientific research. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | preference veřejné dopravy | cze |
dc.subject | městská hromadná doprava | cze |
dc.subject | veřejná hromadná doprava | cze |
dc.subject | udržitelná mobilita | cze |
dc.subject | preferenční opatření | cze |
dc.subject | mikrosimulace | cze |
dc.subject | PTV Vissim | cze |
dc.subject | public transport priority | eng |
dc.subject | public transport | eng |
dc.subject | sustainable transport | eng |
dc.subject | microsimulation | eng |
dc.subject | PTV Vissim | eng |
dc.title | Modelování vybraných částí pohybu autobusů VHD na komunikační síti | cze |
dc.title | Modelling of Segments of Public Transport BUS Operation on Urban Road Network | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.contributor.referee | Maléř Čeněk | |
theses.degree.grantor | ústav dopravních systémů | cze |
theses.degree.programme | Dopravní systémy a technika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16112 [424]