Informační systém pro správu autoservisu
Information system for car service management
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dmitriy Shevchenko
Vedoucí práce
Mannová Božena
Oponent práce
Bernhauer David
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá analýzou stávajících řešení pro autoservisy a implementací in-formačního systému, který pomůže malým a středním podnikům v oblasti autoser-visů. Hlavním účelem aplikace je usnadnit interakci mezi zákazníky a pracovníky au-toservisu pomocí systému pro rezervaci a ukládání zakázek do systému. Na začátku byla provedena analýza stávajících řešení, na jejímž základě byly vyzdviženy klady a zápory jednotlivých řešení, a na základě analýzy byly shromážděny funkční a ne-funkční požadavky na aplikaci, které by byly relevantní v dnešní době. V násle-dujících kapitolách byla popsána celková koncepce aplikace a technologie a architek-tura použitá k přímé implementaci apli-kace. Na závěr byly popsány nápady na vylepšení aplikace a její možný budoucí stav. This thesis deals with the analysis of existing solutions for car repair services and the implementation of an information system that will help small and medium-sized businesses in the field of car repair services. The main purpose of the application is to facilitate the interaction between customers and employees by using a system for booking and storing orders in the system. In the beginning, an analysis of existing solutions was conducted to highlight the pros and cons of each solution, and based on the analysis, functional and non-functional requirements for the application were gathered that would be relevant today. The following chapters described the overall application design and the technology and architecture used to directly implement the application. Finally, ideas for improving the application and its possible future state were described.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1123]