Informační systém pro správu autoservisu
Information system for car service management
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Dmitriy Shevchenko
Supervisor
Mannová Božena
Opponent
Bernhauer David
Study program
Softwarové inženýrství a technologieInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá analýzou stávajících řešení pro autoservisy a implementací in-formačního systému, který pomůže malým a středním podnikům v oblasti autoser-visů. Hlavním účelem aplikace je usnadnit interakci mezi zákazníky a pracovníky au-toservisu pomocí systému pro rezervaci a ukládání zakázek do systému. Na začátku byla provedena analýza stávajících řešení, na jejímž základě byly vyzdviženy klady a zápory jednotlivých řešení, a na základě analýzy byly shromážděny funkční a ne-funkční požadavky na aplikaci, které by byly relevantní v dnešní době. V násle-dujících kapitolách byla popsána celková koncepce aplikace a technologie a architek-tura použitá k přímé implementaci apli-kace. Na závěr byly popsány nápady na vylepšení aplikace a její možný budoucí stav. This thesis deals with the analysis of existing solutions for car repair services and the implementation of an information system that will help small and medium-sized businesses in the field of car repair services. The main purpose of the application is to facilitate the interaction between customers and employees by using a system for booking and storing orders in the system. In the beginning, an analysis of existing solutions was conducted to highlight the pros and cons of each solution, and based on the analysis, functional and non-functional requirements for the application were gathered that would be relevant today. The following chapters described the overall application design and the technology and architecture used to directly implement the application. Finally, ideas for improving the application and its possible future state were described.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1123]