Automatizované poskytování letových informačních služeb na neřízených letištích
Automated Provision of Flight Information Services at Uncontrolled Airports
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Sergey Bosonogov
Vedoucí práce
Machula Vladimír
Oponent práce
Zach Martin
Studijní obor
Letecká dopravaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyObhájeno
2023-01-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zaměřuje na automatizaci poskytování letových informačních služeb na neřízených letištích v ČR tam, kde je zřízena služba AFIS nebo RADIO. Významnou částí práce je řešení poskytování letových informací mimo provozní dobu uvedených služeb, tedy z pohledu neobsazeného letité. Hlavním předpokladem návrhu automatizace je analýza kvality poskytování informaci a harmonizace rosení v rámci ČR. Analýza bere v úvahu aplikaci obdobních rosení v nich zemích nebo na řízeních letištích jako je například AUTOMETAR. ATIS nebo schéma komunikace UNICOM. Práce předkládá řešeni na úplné zajistní služeb AFIS/RADIO v režimu provozní potřeby nebo na vyžádání a eliminaci nutnosti zajištění informačních služeb v publikované provozní době letité. The work focuses on the automation of the provision of flight information services at uncontrolled airports in the Czech Republic where AFIS or RADIO service is established. An important part of the work is the solution of providing flight information outside the operating hours of the mentioned services, i.e., from the point of view of an unoccupied flight. The main premise of the automation design is the analysis of the quality of providing information and the harmonization of dewing within the CR. The analysis considers the application of similar dewpoints in those countries or at airport controls such as AUTOMETAR. ATIS or UNICOM communication scheme. The work presents a solution for the complete provision of AFIS/RADIO services in the mode of operational need or for the request and elimination of the need to provide information services in the published operating time of one year.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]